DHF-Nylogo-V-utan-hjarta-arets-farg-vit
Styrelse 2020
Anmäl antalet platser ni önskar boka, den som fyller i denna bokning är ansvarig för er bokning!

Fakturan för ert deltagande mailas till den epostadress som ni anger nedan, varmt välkomna!

Styrelseutbildning

Nu,  äntligen,  erbjuder  vi  er  styrelseutbildning! Styrelseutbildning?  Låter  kanske  inte  så  himla  lattjo  eller  översvämmande roligt….  Men  Ola  Wirtberg  som  kommer  att  hålla  i  dagen  älskar  detta  ämne  och gör  det  både  roligt  och  inspirerande.

Vi  får  en  uppfräschning  och  nya  kunskaper: ‐  Verksamhetsplanens ‐  Tillkomst  och  varför? ‐  Budgeten  –  Hur  ska  man  tänka  där? ‐  Styrelsen  –  Arbetsgivaransvar  men  det  är  väl  någon  annans  ansvar? ‐  Styrelsens  olika  arbetsuppgifter  –  hur  och  varför? ‐  Vad  ska  en  valberedare  göra  –  starta  sitt  arbete  3  veckor  före  årsmötet  räcker  väl? ‐  Per  Capsulam  –  Går  det  att  äta  och  hur  kan  vi  ha  nytta  av  det? ‐  Adjungerad,  tillförordnad,  ajournera,  jäv,  gdpr,  misstroendevotum  –  Vi  får  en  inblick  i  de  kluriga  orden.

Har  du  funderat  på  att  ställa  upp  i  en  styrelse,  men  inte  vågat, efter  denna  dag  kanske  du  både  kan  och  vill  prova ?

Lördagen  den  7  mars  2020 Startar  dagen  med  ankomstfika  09.30 Beräknar  avsluta  dagens  övning  vid  16.00 Boka  ert  deltagande  idag

Vi  erbjuder  varje  medlemsförening  2  personer  helt  kostnadsfritt  deltagande  inkl.  maten  och  lärandet. Vill  ni  erbjuda  denna  för  fler  i  er  förening? Inga  problem  då  betalar  ni  en  liten  låg  avgift  per  person,  250kr  som  vi  fakturerar  er  i  efterskott.

Scandic  Västerås Om ni önskar  övernatta  så  bokar  ni  detta själva  via  e‐post  till  vasteras@scandichotels.com
Enkelrum  per  natt  endast  750Kr
Dubbelrum  per  natt  850kr
Priserna  garanteras  tom  7/2. Boka  via  e‐post  till  hotellet,  uppge  bokningskoden:  Djurhemsförbundet  för  att  ni  ska  få  dessa  låga priser.  Ni  betalar  rummen  själva  på  plats  inte  via  oss.

Ja  vad  mer  kan vi  i  styrelsen  säga? Vi  hoppas  ni  är  intresserade  och  att  ni  passar  på  för  en  låg  avgift  (2  personer  helt  gratis)  att  berika  era aktiva  styrelseledamöter,  valberedning  eller  varför  inte  erbjuda  någon  som  är  nyfiken  på  att  komma med i  er  i  styrelsen  men  som  vill  veta  mer  om  uppdraget?

Varmt  välkomna  till  Västerås

• 2 personer är gratis o de räknas av på fakturan